tillbaka till början.

än en gång är jag tillbaka där jag började.
när personen som plockat upp en och fått en att må bra sviker,
då känns det inte riktigt lönt att kämpa längre.
man känner sig så värdelös.
som att man inte är värd mer än så.
man är bara värd att trampas på, om och om igen.

jag trodde jag skulle kunna festa bort den känslan.
men som vanligt,
jag ska inte dricka när jag inte mår bra.
stack nästan en timme tidigare igår.
då klarade jag inte av att hålla minen längre.
och ville inte förstöra för alla andra.

och idag blev allt värre.
du förstod nog aldrig hur mycke du verkligen betyder för mig.
hur mycke jag skulle kunna göra för att få veta att du är min.
eller iaf att du kände någonting för mig.
jag skulle kunna göra allt.
du insåg nog inte att du plockade upp mig när jag inte orkade mer.
du vet nog inte att jag föll tillbaka nu,
när du övergav mig.
och du bryr dig antagligen inte.
för jag betyde aldrig någonting för dig.

förlåt att jag slösade med din tid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0