Semester!

Efter första semestern någonsin, insåg jag att man inte hinner med så mycket ändå.
Har haft semester i nästan två månader och trots det har jag nog inte hunnit ens hälften av allt jag skulle göra!
Aja, de kommer tid för det också!
Kan ju säga att det är med delade känslor jag kommer gå tillbaka till jobb.
På ett sätt är det superskönt att få en fastare rutin i vardagen igen(även om det bara handlar om em månad), på ett sätt hade jag mer än gärna fortsatt vara ledig ;)
Men men, pengarna ska rulla!

Dock har jag kommit igång med att sy igen, håller på men en väska till min mormor för tillfället. 
Kommer bli AWESOME!
Tur hon har så bra smak ;)

Nu ska jag åka ut till centersyd och möta upp min sambo och svärfar, sen bär de av till Billeberga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0