En känsla jag inte trodde fanns

Jag kan inte förklara hur jag känner, 
kan inte förklara vad som händer. 
Jag har aldrig känt såhär, 
aldrig mått så här bra.
trodde inte det var en möjlighet för mig,
trodde inte jag skulle uppleva detta.
För jag är så lugn,
så trygg. 
Och allt är tack vare dig.
För när allt var som sämst dök du upp,
Och fick mig att se en mening med att kämpa.
Och så har de varit sen dess,
eller ska jag vara ärlig har de alltid varit så.
för du har alltid varit en stor del av mitt liv,
även om jag aldrig trott att vi skulle bli mer än vänner.
Det är något jag är fruktansvärt glad för idag.
Att du är min.
För ingen har någonsin fått mig att känna såhär.
Jag älskar dig, oerhört mycket.
& jag hoppas att det alltid kommer vara du & jag.
för du är den jag vill dela resten av mitt liv med,
du är allt, hela min värld, min framtid. 
jag älskar dig.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0