2012/2013

2012,
Kan ju bara säga att jag är glad att de året är förbi.
"vänner" som försvunnit, ljugit och svinat. Saknaden av min morfar. Sjukdomar till höger och vänster. 
Ja tack och lov att de är förbi.

Inte för att allt var skit,
Gick ut skolan, flytta ihop med min pojkvän, skaffade två mysiga katter, fick ett jobb där jag trivs, träffade nya vänner. Ja de hade sina ljusa stunder!

Men nu satsar vi på 2013 och hoppas att allt verkligen blir bättre än någonsin!
Taggar kost, träning, vänner, familj, förhoppningsvis ett nytt jobb eller studier till hösten!
Ja detta året kommer bli toppen.
Och självklart ska ni få följa med, min resa mot ett hälsosammare & förhoppnigsvis mindre smärtsamt liv börjar snart!
Kommer dela med mig av träning, resultat, mina mål, och min kost!

Tack för 2012!
Hej 2013!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0