Minnet av en öppen famn, i min dröm är jag trygg och varm.

jag saknar dig.
otroligt mycket fortfarande.
det jag saknar mest,
var tryggheten att gå och lägga sig med dig,
veta att du skulle ligga där när jag vakna.
vissa nätter vaknar jag och tror att du är här,
blir lika galet besviken varje gång.
men de är dags att jag tar tag i mitt liv.
jag kan inte hålla på såhär,
leva på korta stunder.
men du ska veta,
det sista jag vill är att gå vidare.
och de är mitt enda val nu.

Nog med bölande nu.
nu ska vi sticka och hämta min nya säng!
ska bli skönt att bli av med den satans 90 sängen.

och ja, jag tänker sluta blogga igen.
ska gå tillbaka till mitt sletna antekningsblock.
blir nog bättre så.
du ska inte behöva se vad jag känner.
du ska inte behöva veta det.
så detta blir väl mitt sista inlägg antar jag.
om jag kan hålla det.
brukar dock inte kunna låta bli efter ett tag.
men ja.
tack och hej för mig!

jag älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0