you are a liar.

om du nu älskar mig så mycket som du påstår.
varför lämna du mig då?
varför såg du inte allt vi hade?
varför finns du inte vid min sida när jag har de svårt?
frågor utan svar.

de känns jobbigt att inte längre kunna kalla dig för min.
de känns jobbigt att inte kunna kalla dig för älskling.
de mesta känns jobbigt utan dig faktiskt,
men jag lärde mig någonting i alla fall.
jag lärde mig att jag är stark.
att ens vänner är viktigast
och att inte lite på vem som helst.

och faktiskt.
jag kommer kunna vara lycklig utan dig.
inte nu,
inte än.
men i framtiden kommer jag kunna de.

dock,
jag hade hellre varit lycklig med dig.
nu,
sen
och i framtiden.

men ingenting är vad man tror.

jag hoppas att du mår bra nu,
att du är lycklig med henne.
de gör jag faktiskt.


även om jag fortfarande älskar dig.


Kommentarer
Anonym

det är bara att komma jag väntar på dig med öppna armar vet att jag har varit ett jävla svin men gjort är gjort alla gör sina fel så är det bara. och det är inte lönt jag säjer förlåt för det hjälper inte men du har fortfarande en stor plats i migg hjärta så bollen är hos dig nu så bestäm dig hur du ska göra med den och ta inte för lång tid på dig



kommer alltid att älska dig

2011-04-08 @ 23:27:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0