försökt

under två veckor försökte jag varje dag intala migsjälv
att jag hade de bättre utan dig.
att jag skulle må bättre så småningom.
varje dag misslyckades jag.
för jag har de bäst med dig.
jag mår bäst med dig.
du är ljuset i mitt liv.
och jag vill inte tänka mig att vara utan dig.
jag menade vad jag sa.
jag vill att om 10 år,
kommer de vara dig jag vaknar brevid varje morgon.
men ärligt talat så vet jag inte hur.
hur jag ska klara det.
jag kommer ju alltid gå och vara rädd att du ska lämna mig.
att du ska försvinna ur mitt liv.
jag vill inte att de ska hända igen.

jag kan inte beskriva vad jag känner för dig.
jag hittar inte ord nog.

och värre är att jag snart inte kommer kunna låta bli att prata med dig om en sak.
jag lär ju vara tvungen.
men inte än.

och jag är otroligt rädd att du ska försvinna igen.
eller att jag faktiskt inte klarar de.

godnatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0